Partners login

Plania

Plania styrker support avdelingen

31 mai 2017

Frode Knudsen Markedssjef

Det er flere og flere som benytter seg av supportavdelingen vår, både til små og store råd. Dette sammen med at vi ser et økende behov for rask bistand og kortere svartider i fremtiden har vi styrket vår support avdeling.

Plania har ansatt Line Kaarhus som ny Support og Produkt ansvarlig. Line har lang og god erfaring innen feltet og vi er strålende fornøyde med å få henne med på laget.

Med erfaring fra flere felt hos både Statoil og CapGemini er vi trygge på at Line er riktig ressurs på riktig plass. Dette vil både eksisterende kunder og fremtidige kunder nytte godt av i tiden fremover.

Line blir med oss på årets brukerseminar, som går av stabelen i Tromsø den 5 og 6 september, og dere vil nok treffe henne på telefon etterhvert. Hovedfokus nå i starten vil være å effektivisere support prosessen, og etablere lettere og mer tilgjengelig brukerdokumentasjon. Her ser vi på flere løsninger som på sikt skal gjøre support apparatet til Plania enda bedre, og ikke minst gi kundene våre en enda bedre opplevelse når de er i kontakt med oss.

 

Link til årets brukerseminar

Link til support

  

Relatert innhold